Telefoniczna obsługa klienta

Nie wiesz, na jaki smartfon się zdecydować? Chcesz zmienić komputer, ale nie wiesz, od czego zacząć poszukiwania? Lubisz rozmawiać o nowinkach z dziedziny technologii? Dołącz do nas!
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 352
Rejestracja: 31 sie 2019, 15:49

Telefoniczna obsługa klienta

Post autor: mczay »

W jaki sposób można usprawnić telefoniczną obsługę klienta w firmie? Macie jakieś rady dla mnie? Na jaką centralę najlepiej się zdecydować?

smartfony ceny ranking
kafar
Posty: 193
Rejestracja: 01 cze 2019, 9:37

Re: Telefoniczna obsługa klienta

Post autor: kafar »

witaj
kafar
Posty: 193
Rejestracja: 01 cze 2019, 9:37

Re: Telefoniczna obsługa klienta

Post autor: kafar »

Jeśli mowa o centrali to oczywiście, że wirtualna. Nie wiem czy ktokolwiek decyduje się jeszcze na stacjonarne. Nie ma przesłanek ku temu, połączenia internetowe są równie stabilne, wysokiej jakości jak te tradycyjne. Do polecenia jest centrala pbx od https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Na stronie można się wszystkiego na temat tego rozwiązania dowiedzieć - jakie są korzyści z posiadania, jakie koszty, jak wygląda wdrożenie. Wszystko jest jeszcze prostsze ogólnie niż się wydaje. Zwłaszcza, że wiele bierze na siebie dostawca. Mają duże doświadczenie i można im zaufać. Klienci szybko zauważą poprawę jakości obsługi.
ODPOWIEDZ