W jaki sposób można usprawnić telefoniczną obsługę klienta w firmie? Macie jakieś rady dla mnie? Na jaką centralę najlepiej się zdecydować?
smartfony ceny ranking
Telefoniczna obsługa klienta
Nie wiesz, na jaki smartfon się zdecydować? Chcesz zmienić komputer, ale nie wiesz, od czego zacząć poszukiwania? Lubisz rozmawiać o nowinkach z dziedziny technologii? Dołącz do nas!
-
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 cze 2019, 9:37
Re: Telefoniczna obsługa klienta
Jeśli mowa o centrali to oczywiście, że wirtualna. Nie wiem czy ktokolwiek decyduje się jeszcze na stacjonarne. Nie ma przesłanek ku temu, połączenia internetowe są równie stabilne, wysokiej jakości jak te tradycyjne. Do polecenia jest centrala pbx od https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Na stronie można się wszystkiego na temat tego rozwiązania dowiedzieć - jakie są korzyści z posiadania, jakie koszty, jak wygląda wdrożenie. Wszystko jest jeszcze prostsze ogólnie niż się wydaje. Zwłaszcza, że wiele bierze na siebie dostawca. Mają duże doświadczenie i można im zaufać. Klienci szybko zauważą poprawę jakości obsługi.