Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym dziś pracę telemarketera można wykonywać zarówno klasycznie, jak i zdalnie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na temat możliwości pracy z domu. Poznaj też korzyści chodzenia do siedziby telecentrum. Zdecyduj, która opcja jest lepsza dla Ciebie!
Stacjonarna praca w telecentrum – zalety i wady
Tradycyjna, a więc stacjonarna praca w call center wiąże się z poczuciem wspólnoty pracowników, łatwością uzyskiwania pomocy w przypadku braku wiedzy na temat interesujący obsługiwanego klienta, a także atrakcjami organizowanymi przez firmę: świętami, zabawami integracyjnymi, wyjazdami. W siedzibie telecentrum otrzymuje się sprzęt firmowy i ma się zapewnione idealne warunki pracy: ciszę, spokój, właściwe oświetlenie.
Konieczność stawiania się w pracy w siedzibie generuje koszty przejazdów i wymaga tracenia czasu na dojazd i powrót. Bez względu na pogodę trzeba opuścić dom. Część korporacji telekomunikacyjnych wymaga eleganckiego ubrania, co nie każdemu odpowiada.
Zdalna praca w call center – zalety i wady
Dzięki pracy w call center w trybie zdalnym aplikować można z dowolnego miejsca w Polsce, a czasem i na świecie. Oszczędza się czas i pieniądze na dojazdy. Nie trzeba widywać się z ludźmi, co stanowi zaletę dla introwertyków. Domowe zacisze zapewnia maksymalny komfort pod względem wyglądu, jedzenia, opiekowania się zwierzakiem.
Choć wygodna, zdalna praca w telecentrum ma wady. Trzeba zapewnić sobie warunki absolutnej ciszy i spokoju, o co nie zawsze łatwo, gdy dzieli się dom z innymi osobami bądź mieszka się w bloku. Dzieci piszczące za ścianą czy sąsiad robiący remont są wykluczone. Trzeba też samodzielnie kupić sprzęt – laptop i słuchawki z mikrofonem lub telefon – zadbać o szybki internet i wyeliminować ryzyko braku prądu.
Zobacz oferty zatrudnienia w call center: praca Zielona Góra. Znajdź ogłoszenia o pracy zdalnej lub stacjonarnej w Zielonej Górze albo innym mieście.
Zdj. Shutterstock