Technologie

Posprzedażowa obsługa klienta firmy deweloperskiej – jak ją realizować profesjonalnie?

• Zakładki: 213


Posprzedażowa obsługa klienta odgrywa ważną rolę w każdej branży. Coraz więcej firm deweloperskich zdaje sobie sprawę, że nie jest to tylko formalne zakończenie procesu sprzedaży a kluczowy element budowania wizerunku firmy. Działania podejmowane po podpisaniu umowy z klientem, odgrywają decydującą rolę w tworzeniu długotrwałych relacji i wpływają na ostateczną opinię o firmie. Warto więc korzystać z profesjonalnych narzędzi, które umożliwiają efektywne zarządzanie procesem posprzedażowej obsługi klienta.

System CRM dla dewelopera – profesjonalne narzędzie dla firm deweloperskich

CRM dla dewelopera to oprogramowanie, które pozwala na efektywne zarządzanie działalnością firmy deweloperskiej, zapewniając wsparcie dla każdego działu. Zaprojektowany z myślą o specyfice rynku, CRM voxDeveloper oferuje funkcjonalności odpowiadające codziennym wyzwaniom i potrzebom firm deweloperskich oraz biur nieruchomości. W jego skład wchodzą między innymi moduły takie jak rozliczenia, faktury, raporty, współpraca z pośrednikami, odbiory, zgłoszenia serwisowe, zmiany lokatorskie i aranżacyjne czy odbiory mieszkań. 

Profesjonalna posprzedażowa obsługa klienta dzięki systemowi dla dewelopera

Dzięki systemowi CRM voxDeveloper firmy deweloperskie mogą oferować swoim klientom kompleksową i profesjonalną obsługę posprzedażową, która zaczyna się już od momentu odbioru zakupionej nieruchomości. Dedykowany moduł umożliwia szczegółową rejestrację każdego zaplanowanego odbioru, wraz z określeniem jego lokalizacji, daty i godziny. System przechowuje również szczegółowe dane techniczne lokalu, obejmujące między innymi liczbę kluczy, numer licznika energii elektrycznej czy kod dostępu do klatki schodowej. Tak dokładna karta odbioru zapewnia, że wszelkie istotne informacje są łatwo dostępne i mogą być w każdej chwili przekazane klientowi. Co więcej, system automatycznie synchronizuje zaplanowane odbiory z kalendarzem odpowiedzialnego za nie doradcy, ułatwiając organizację. 

Kolejnym modułem dedykowanym obsłudze posprzedażowej, w CRM voxDeveloper jest moduł „Helpdesk”, przeznaczony do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. System umożliwia integrację specjalnego formularza zgłoszeniowego dla klientów ze stroną www dewelopera — dane wprowadzone w formularzu są automatycznie rejestrowane w CRM i przypisywane do odpowiednich profili klientów oraz nieruchomości. Dział obsługi posprzedażowej posiada pełny wgląd w proces obsługi zgłoszeń oraz może efektywnie monitorować czas ich realizacji. Co więcej, łatwe zaznaczanie lokalizacji usterki na planie oraz możliwość przesłania tych informacji, wraz z dodatkowymi szczegółami, bezpośrednio do działu technicznego, gwarantuje skuteczne i szybkie rozwiązywanie pojawiających się problemów.

CRM VoxDeveloper to również korzyści dla klientów firmy deweloperskiej. Stefa klienta to specjalny panel dostępny zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację mobilną. Zapewnia dostęp do istotnych informacji, takich jak rezerwacje, szczegóły umowy, terminy rozliczeń, faktury oraz umożliwia pobieranie dokumentów udostępnionych przez doradcę. Dodatkowo klienci mogą w łatwy sposób zgłaszać usterki i monitorować ich status.

VoxDeveloper, system CRM dla dewelopera jest narzędziem, które znacząco podnosi jakość posprzedażowej obsługi klienta. Automatyzacje i zaawansowane funkcjonalności systemu sprawiają, że efektywność pracowników wzrasta przy jednocześnie mniejszych nakładach czasowych. W rezultacie skuteczność działań przekłada się na satysfakcję klienta oraz dobrą opinię o firmie na konkurencyjnym rynku nieruchomości.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
111 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *