Inspiracje

Rodzaje banerów reklamowych, czyli jak zaplanować reklamę swojej firmy

• Zakładki: 42


Prowadząc własną firmę, z pewnością zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej ją promować. Poza reklamą w internecie, dzięki której możesz liczyć na ogólnokrajowe, a nawet międzynarodowe zasięgi, warto postawić również na promocję lokalną. Tutaj najlepiej sprawdzą się banery reklamowe. Zanim jednak zlecisz ich wykonanie profesjonalnej firmie, poznaj najpopularniejsze rodzaje banerów i zastanów się, który z nich sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej marki.

Reklamowe banery odblaskowe – widoczność za dnia i w nocy

Takie rozwiązanie będzie idealne, jeśli zależy nam, aby reklama pozostawała widoczna przez całą dobę. Materiał, z którego zostały wykonane banery odblaskowe, doskonale odbija światło samochodów i innych pojazdów.

Materiał, z którego wykonywane są odblaskowe banery reklamowe, na pozór nie różni się niczym od tradycyjnych tworzyw. Jego wyjątkowe właściwości uwidaczniają się dopiero po zmroku, bo właśnie wtedy struktura plastra miodu sprawia, że chwilowe źródło światła gwarantuje banerowi doskonałą widoczność.

Baner frontlit – gwarancja jakości

To zdecydowanie najpopularniejsza metoda tworzenia banerów reklamowych. Decydując się na nią, możemy zdecydować się:

  • Banery reklamowe laminowane – to odpowiedź na potrzeby firm przygotowujących kampanie sezonowe oraz tych, którzy dysponują mniejszym budżetem. Laminowany baner frontlit prezentuje się świetnie przez około rok, następnie przychodzi czas na jego wymianę. Co ważne, laminowany baner wykonany z materiału frontlit 510 g pozwala na umieszczenie go w wielu różnych miejscach, na przykład na ogrodzeniu czy murze i to bez obaw o uszkodzenie, nawet w przypadku największych powierzchni reklamowych;
  • Banery reklamowe powlekane – ich stworzenie wymaga większych nakładów finansowych, jednak wraz z nimi wzrasta jego żywotność. Baner powlekany jest wyjątkowo odporny na działanie promieniowania UV i zmienne warunki atmosferyczne. Jeśli zatem planujemy długofalową kampanię reklamową, warto zainwestować właśnie w tę opcję.

Baner typu blockout – bariera dla promieni słonecznych

Ta opcja zadowoli przede wszystkim klientów szukających trwałych rozwiązań. Wykorzystanie materiału nieprzepuszczającego światła sprawia, że taki baner reklamowy jest doskonale widoczny nawet przy częstym naświetlaniu, a więc na otwartych, nieosłoniętych przestrzeniach.

Co więcej, grubość materiału typu blackout sprawia, że wykonany z niego baner trudniej uszkodzić, dzięki czemu będzie on świetną inwestycją na lata.

Jak wybrać idealny baner reklamowy?

Poza decyzją dotyczącą wymiarów i kolorystyki reklamy, zwróćmy uwagę również na rodzaj zastosowanego do jego produkcji materiału. Na rynku dostępnych jest wiele różnorodnych propozycji, dlatego często warto zaufać specjalistom w tej dziedzinie. Głównym celem inwestycji w baner reklamowy jest przecież promocja marki, a będzie to możliwe jedynie wtedy, gdy będzie on naprawdę widoczny. Właśnie dlatego, przed podjęciem współpracy warto bliżej przyjrzeć się dotychczasowym realizacjom wybranej przez nas firmy.Artykuł powstał we współpracy z firmą BanerBunny.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *